2014年3月29日星期六

Avaya 132-S-712-2 examen pratique questions et réponses

Vous aurez le service de la mise à jour gratuite pendant un an une fois que vous achetez le produit de Pass4Test. Vous pouvez recevoir les notes immédiatement à propos de aucun changement dans le test ou la nouvelle Q&A sortie. Pass4Test permet tous les clients à réussir le test Avaya 132-S-712-2 à la première fois.

Différentes façons peuvent atteindre le même but, ça dépend laquelle que vous prenez. Beaucoup de gens choisissent le test Avaya 132-S-712-2 pour améliorer la vie et la carrière. Mais tous les gens ont déjà participé le test Avaya 132-S-712-2, ils savent qu'il est difficile à réussir le test. Il y a quelques dépensent le temps et l'argent, mais ratent finalement.

Code d'Examen: 132-S-712-2
Nom d'Examen: Avaya (Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam)
Questions et réponses: 62 Q&As

Généralement, les experts n'arrêtent pas de rechercher les Q&As plus proches que test Certification. Les documentations offertes par les experts de Pass4Test peuvent vous aider à passer le test Certification. Les réponses de nos Q&As ont une précision 100%. C'est facile à obtenir le Certificat de Avaya après d'utiliser la Q&A de Pass4Test. Vous aurez une space plus grande dans l'industrie IT.

Le test Avaya 132-S-712-2 est une examination de techniques professionnelles dans l'Industrie IT. Pass4Test est un site qui peut vous aider à réussir le test Avaya 132-S-712-2 rapidement. Si vous utiliser l'outil de formation avant le test, vous apprendrez tous essences de test Certification Avaya 132-S-712-2.

Nous assurons seulement le succès de test certification, mais encore la mise à jour est gratuite pour vous. Si vous ne pouvez pas passer le test, votre argent sera 100% rendu. Toutefois, cette possibilité n'est presque pas de se produire. Vous pouvez tout d'abord télécharger le démo gratuit pour prendre un essai.

Vous avez aussi la possibilité à réussir le test Avaya 132-S-712-2. Pass4Test offre la service de la mise à jour gratuite pendant un an. Si vous échouez le test, votre argent sera tout rendu. Maintenant, vous pouvez télécharger la partie gratuite prendre examinser la qualité des produits de Pass4Test.

But que Pass4Test n'offre que les produits de qualité est pour vous aider à réussir le test Avaya 132-S-712-2 100%. Le test simulation offert par Pass4Test est bien proche de test réel. Si vous ne pouvez pas passer le test Avaya 132-S-712-2, votre argent sera tout rendu.

132-S-712-2 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/132-S-712-2.html

NO.1 What is Update Time?
A.the time period that begins when the agent greets the customer and ends when the
customer hangs up
B.the time period that begins when the customer hangs up and ends when the agent
releases the
customer record
C.the time period that begins when the agent releases the customer record and ends when
the agent
receives the next call
D.the time period that begins when the customer first tells the agent pertinent information and
the agent
records it and ends when the agent releases the record
Answer:B

Avaya   132-S-712-2   certification 132-S-712-2   132-S-712-2   certification 132-S-712-2

NO.2 Your customer runs a collections call center. When an inbound call comes in, your
customer wants be
able to keep the customer from being called back on the outbound jobs if payment was
received on the
inbound call. Which feature automatically marks records as uncallable on outbound jobs if the
agent uses
a code indicating an inbound call resulted in a payment from the customer?
A.Do Not Call
B.Sales Verification
C.Generic Postupdate
D.Realtime Campaign Update
Answer:D

Avaya   132-S-712-2 examen   132-S-712-2   certification 132-S-712-2

NO.3 Which feature meets the needs of customers who want to run jobs that play messages
to both phones
answered by live customers and phones answered by answering machines?
A.Autowrap
B.Virtual Agent
C.Agent Blending
D.Managed Dialing
Answer:B

certification Avaya   132-S-712-2 examen   132-S-712-2

NO.4 The Avaya Proactive Contact access server provides which two functions within the
system? (Choose
two.)
A.connects calls to agents
B.manages the internal LAN
C.serves as a dial-in point for access to the digital switch and CPU
D.is the interface that supervisors and agents use on their computers
Answer:B C

certification Avaya   132-S-712-2   certification 132-S-712-2

NO.5 You are using the Avaya Solution Designer. What is the correct input on the ACD line
on the Predictive
Agent Blend software screen for an Avaya Proactive Contact System using Predictive Agent
Blending
with one ACD?
A.leave line blank
B.type in the number 1
C.leave line at the default (0)
D.type in the ACD brand name
Answer:C

Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2

NO.6 Which two telemarketing situations would merit greater than a 2:1 line to agent ratio?
(Choose two.)
A.using unconfirmed contact data
B.using one of the call blending solutions
C.using unsolicited calling lists (cold calling individuals)
D.calling customers with multiple contact numbers (home, business, etc.)
Answer:A C

Avaya examen   132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2 examen   132-S-712-2

NO.7 Your customer has difficulty sorting through their current system's reports to give
supervisors
information that pertains only to their particular group. Which feature should in Avaya
Proactive Contact
meets the customer's need?
A.Shared Lists
B.Unit Work List
C.List Distribution
D.HierarchyManager
Answer:D

Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2 examen

NO.8 When using the Avaya Solution Designer tool, the License Quantity for Agent
Connections should be
equal to the total number of _____.
A.agents in a typical shift
B.simultaneous headset connections
C.inbound lines purchased by the customer
D.outbound lines purchased by the customer
Answer:B

certification Avaya   132-S-712-2   certification 132-S-712-2   132-S-712-2

NO.9 Which tool is new to the Editor Application in the Avaya Proactive Contact Supervisor
software?
A.verification of jobs
B.record selection reports
C.messages files and scripts
D.IVR fields in record selections
Answer:C

Avaya   132-S-712-2   certification 132-S-712-2   132-S-712-2 examen

NO.10 Your customer has a group of agents that handle clerical and other duties and who
handle calls only
when needed. A supervisor notifies these agents when they need to answer calls because
calls are
queueing or being abandoned. However, the response is often too late to be of much help
and the result
is many abandoned calls. Which Avaya Proactive Contact feature meets this customer's
needs?
A.Virtual Agent
B.Person to Person
C.Intelligent Call Blending
D.Native Voice & Data Transfer
Answer:B

Avaya   132-S-712-2   132-S-712-2   132-S-712-2 examen

Le produit de Pass4Test est réputée par une bonne qualité et fiabilité. Vous pouvez télécharger le démo grantuit pour prendre un essai, nons avons la confiance que vous seriez satisfait. Vous n'aurez plus de raison à s'hésiter en face d'un aussi bon produit. Ajoutez notre Q&A au panier, vous aurez une meilleure préparation avant le test.

没有评论:

发表评论