2014年5月14日星期三

Le plus récent matériel de formation examen Avaya 3200.1 132-S-712 132-S-100 de certification

Selon les feedbacks les professionnels bien réputés dans l'Industrie IT, Pass4Test est un bon catalyseur de leurs succès. L'outil de formation offert par Pass4Test leur aide d'économiser le temps et l'argent, le plus important est qu'ils aient passé le test Avaya 3200.1 avec succès. Pass4Test est un fournissur fiable. Vous allez réaliser votre rêve avec l'aide de Pass4Test.

Généralement, les experts n'arrêtent pas de rechercher les Q&As plus proches que test Certification. Les documentations offertes par les experts de Pass4Test peuvent vous aider à passer le test Certification. Les réponses de nos Q&As ont une précision 100%. C'est facile à obtenir le Certificat de Avaya après d'utiliser la Q&A de Pass4Test. Vous aurez une space plus grande dans l'industrie IT.

Le suucès n'est pas loin de vous une fois que vous choisissez le produit de Q&A Avaya 132-S-100 de Pass4Test.

Pass4Test est un fournisseur professionnel des documentations à propos du test Certification IT, avec lequel vous pouvez améliorer le future de votre carrière. Vous trouverez que nos Q&As seraient persuadantes d'après d'avoir essayer nos démos gratuits. Le démo de Avaya 3200.1 (même que les autres démos) est gratuit à télécharger. Vous n'aurez pas aucune hésitation après travailler avec notre démo.

Code d'Examen: 3200.1
Nom d'Examen: Avaya (Avaya Modular Messaging with Avaya Message Store Implementation and Maintenance Exam)
Questions et réponses: 65 Q&As

Code d'Examen: 132-S-712
Nom d'Examen: Avaya (Specialist: Avaya Proactive Contact Solutions Design Elective Exam)
Questions et réponses: 62 Q&As

Code d'Examen: 132-S-100
Nom d'Examen: Avaya (Avaya Sales Certification Specialist)
Questions et réponses: 49 Q&As

Pass4Test est un catalyseur de votre succès de test Avaya 3200.1. En visant la Certification de Avaya, la Q7A de Pass4Test avec beaucoup de recherches est lancée. Si vous travillez dur encore juste pour passer le test Avaya 3200.1, la Q&A Avaya 3200.1 est un bon choix pour vous.

132-S-100 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/132-S-100.html

NO.1 .Who determines the maintenance renewal strategy when a Partner has previously sold a
maintenance agreement to a non Global / US Named Account? (Choose two.)
A. The Avaya Direct team owns the maintenance renewal strategy.
B. The Avaya Telesales team owns the maintenance renewal strategy.
C. The end-user customer.
D. The Partner owns the maintenance renewal strategy, which may include a Channel Service
Agreement, Partner Support Service / Joint Service Delivery, or Wholesale Maintenance.
Answer: C,D

Avaya examen   132-S-100 examen   132-S-100 examen

NO.2 .A key capability of Avaya's IP Telephony solutions is to extend customer announcements,
voicemail greetings, and other applications from the core to the branches, enabling _____.
A. A higher TCO
B. Branch office managers to maintain and administer their own communications systems
C. Consistent user experiences
D. Each user to have a different, customized experience
Answer: C

Avaya examen   132-S-100 examen   certification 132-S-100   132-S-100 examen   132-S-100 examen

NO.3 .A business process consists of a set of steps that an organization typically uses to execute daily
business and is _____.
A. Measurable using Key Process Indicators
B. Measurable using Key Performance Indicators
C. Measurable using Key Process Instances
D. Measurable using Key Primary Indicators
Answer: A

Avaya   132-S-100 examen   certification 132-S-100   certification 132-S-100   certification 132-S-100

NO.4 .Which enterprise is defined by having over 1000 users, mulitple locations, are often multinational,
and have complex business models?
A. Very-small-sized
B. Small-sized
C. Mid-sized
D. Large-sized
Answer: D

Avaya   132-S-100 examen   certification 132-S-100   certification 132-S-100   certification 132-S-100

NO.5 .Partners selling to Global Accounts at the Avaya Direct Account Team's invitation must sell which
of the following?
A. Avaya Services only
B. Avaya products only
C. Avaya content for both products and services where Avaya has an applicable offer
D. Any products or services they choose
Answer: C

Avaya examen   132-S-100   certification 132-S-100   certification 132-S-100

NO.6 .In the Contact Center portfolio, how does Avaya solve this customer problem: Inability to make
good decisions on behalf of customers and to provide personalized customer service?
A. Access to actionable customer data through a single database and reporting platform
B. Ability to extend applications outward through the enterprise
C. Access convenient communications capabilities to find and reach people more effectively
D. Best practice use of technology
Answer: A

certification Avaya   132-S-100 examen   certification 132-S-100   certification 132-S-100

NO.7 .SIP is a key enabler of intelligent communications because it allows for monitoring of _____.
A. Presence
B. Metrics
C. Call volume
D. Process
Answer: A

certification Avaya   132-S-100   132-S-100 examen   certification 132-S-100   certification 132-S-100

NO.8 .Which is NOT a common business problem addressable by Avaya's IPT solutions?
A. Inability to get the appropriate parties together to make decision
B. Inability to communicate during a major business interruption
C. Multiple disparate systemsthat are expensive to maintain
D. Disconnected branch offices
Answer: A

Avaya   132-S-100   132-S-100 examen   132-S-100 examen

没有评论:

发表评论